Tövbə.
Bismillahi Rəhmani Rəhim
(TARİXİ: 19.05.2009)
Allahu Təalaya sonsuz həmd və şükr edərik ki; bir dəfə daha Allahın bir zikr söhbətində birlikdəyik. Mövzumuz: Tövbə. Sevimli qardaşlarım! İnsanlar səhv edərlər, insanlar günah işlərlər və səhv etdikləri zaman dərəcat itirərlər.
Günah işlədikləri zaman derecat itirərlər. İnsanların çoxu, etdikləri bu səhvlər səbəbiylə Allahu Təaladan üzr istəmək gərəyini duyarlar. Məhz bu üzr istəmənin Allahın indindeki ən qiymətli görünüşü tövbədir.
Bir insanın etdiyi bir səhvdən və ya bütün həyatındakı səhvlərindən peşmanlıq duyarsa və Allahu Təalaya işlədiyi günahların bağışlanılması üçün bir daha etməmək üzrə olaraq yalvarmasıdır. Tövbə, səhvin bir daha işlənməməsi mövzusunda Allaha verilən sözdür. Sözünü tutub tövbəsini reallaşdıran adam, eyni səhvi bir daha ömürü boyunca işləməyən adamdır. Nəfs və şeytan, insanlara səhvlər etdirə bilər. Və bu səhvlər insana dərəcat azaldar.
Səhvlər ya fərdidir; adam yalnız bir səhv edərək özünə zərər verər, dərəcat itirər. Amma səhvlər bəzən başqasına zərər verəcək olan bir mahiyyət daşıyar. O zaman bu səhv başqasına və ya başqalarına bir narahatlıq, bir iztirab, bir zərər verən mahiyyətə girər. Adam istər bu mahiyyətdə olsun; bir başqasına zərər versin, istər Allah ilə olan əlaqələrində Allaha qarşı etməsi lazım olan vəzifələrini edə bilmədiyi üçün və ya etmədiyi üçün Allahu Təaladan günahlarının bağışlanılmasını tələb etsin, ikisi də tövbəni ifadə edər.
Tövbə, bir daha etməmə qərarıdır. İşlənən səhvin bir daha təkrar edilməməsi mövzusunda adamın qəti bir rəftar geyinməsini ifadə etməlidir. Günahlarından tövbə etmək, işlədiyi günahlarının bir daha işlənməyəcəyi mövzusunda Allaha təminat verməkdir. Məhz mürşidə tabeliyi bir məzmun olaraq götürsək, "Allahu Təalanın hüzurunda Özünə kitab, bayraq, taxt, nur və qılınc verilən Mehdi Rəsula, əmrlərinə itaət edəcəyimə and içərək lütfkarlıqla tabe oldum." ifadəsində "günahlarım üçün tövbə edərək" məzmunu iştirak edir. Bundan əlavə; "günahlarım üçün tövbə edərək" dedikdən sonra "və Allahdan bağışlama diləyərək" ifadəsi gəlir. Tövbə, günahların əfvidir. Amma bağışlama, günahların savaba çevrilməsi hadisəsidir.
Kim Allaha çatmağı (ruhunu Allaha çatdırmağı) diləsə, o adam Allaha çatmağı dilədikdən sonra hacət namazını qılıb mürşidini Allahdan soruşmaq məcburiyyətindədir. Başqa bir alternativ yoxdur.
Bir adamın ruhunu Allaha çatdıra bilməsi, onun 3-cü qat cənnətin sahibi olması deməkdir. Kim Allaha çatmağı diləsə və bundan sonra 2-ci hədəfə çata bilmədən ölsə, o adam mütləq 1-ci qat cənnətin sahibidir. Allaha çatmağı diləmədən ölən insanların cəhənnəmdən xilas olması çox mümkün görünmür. Belə bir hadisə Allahu Təalanın ölçülərinə bağlıdır.
Ölçülər açıq: Kimin savab çəkilər ağır gəlirsə onların gedəcəyi yer cəhənnəmdir. Kimin günah çəkiləri ağır gəlirsə onların gedəcəyi yer, savab çəkilərinin ağır gəlməsi səbəbiylə cənnətdir. Elə isə günahları ağır; adamın gedəcəyi yer cəhənnəmdir. Yəni günahları savablarından daha çox olan insanların gedəcəkləri yer cəhənnəmdir. Günahları savablarından az olan insanlar üçün gediləcək yer Allahın cənnətidir. Savablar (qazandığı dərəcə) çox. Bir insanın qazandığı dərəcələr, itirdiyi dərəcələrdən bir tək dərəcə fərqli olsa, o adamın gedəcəyi yer mütləq Allahın verdiyi söz üzrə Allahın cənnətidir. Allahu Təala insanı o qədər çox sevir ki: "Sən Məndən mürşidini soruş. Mən Sənə mütləq mürşidini göstərərəm. Ona tabe ol. Tabe olduğun anda, o günə qədər işlədiyin bütün günahları savaba çevirərəm." deyir.
Allahu Təala açıq və qəti bir şəkildə, günahları savaba çevirəcəyini söyləyir. Adamın nə etməsi lazım? Ehtiyac (Hacət) namazını etməsi, mürşidini Allahdan soruşması lazım.
Bu ehtiyac (Hacət) namazı nədir?
Ehtiyac (Hacət) namazı, saat 1dən sonra qılınan bir namazdır. Gecə saat 1dən sonra qılınan bu namaz, Allahdan mürşidini soruşmaq üzrə qılındığında, Allah adama mütləq mürşidini göstərər. Əgər ağılında 2 dənə, 3 dənə mürşid varsa adam; "Görəsən bunlardan hansına getməm doğru olar?" deyə düşünürsə, o zaman Allahu Təala üçünü də göstərəcək və üçündən hansını seçməsi lazım olduğunu son dərəcə açıq bir şəkildə, yanılması mümkün olmayan bir standartda o adama göstərəcək. Çünki Allahu Təala hər kəsə onların səviyyəsinə görə yuxu göstərər. Ehtiyac (Hacət) namazının nəticəsi yuxunu görməkdir. O yuxuda, adamın səviyyəsi nəysə onun anlaya biləcəyi standartda Allahu Təala mütləq ehtiyac (Hacət) namazını edib Allahdan mürşid istəyən adama mürşidini göstərəcək. Bir neçə adam göstərirsə onlardan hansının o adamın mürşidi olduğu açıq və qəti bir şəkildə Allahu Təala tərəfindən ortaya qoyular.
Allahu Təala kainatın məzmunu içində insanı çox xüsusi bir yerə oturtmuşdur. Allahın yaratdığı məxluqat içərisində ruh üflədiyi yalnız bir tək məxluq vardır. Allahın ruhunu üfləmək gərəyini duyduğu və ruhundan üfürdüyü bir tək məxluq; o, insandır. Allahu Təala nə deyir? Allahu Təala: "Mənim ruhumdan insanın içinə üfürdüm." deyir.
-32/SƏCDƏ-9: Summə səvvahu və nəfəha fihi min ruhihi və cəalə ləkumus səma vəl əbsare vəl ef'idəh(efidətə), kalilən ma təşkurun(teşkurunə).
Sonra (Allah), onu dizayn etdi və onun içinə (vəchin, fiziki bədənin içinə) ruhundan üfürdü və sizlər üçün səmi (eşitmə həssası), basar (görmə həssası) və fuad (idrak etmə həssası) etdi. Nə qədər az şükr edirsiniz. "Və nəfəha: və üflədik fihi: onun (insanın) içinə min ruhihi: ruhdan (Mənim ruhumdan) üflədim (üfürdüm).
" Elə isə bütün bir kainat dizaynı içərisində, Allahın ruhuna həmsöhbət olan, Allahın ruhuna örtü olan bir fiziki bədəni Allahu Təala yalnız insana vermişdir. İnsandan başqa heç bir məxluq, ruh üfürülən bir mahiyyət daşımır. Yalnız insan üçün etibarlı. Bu ruh nə olar? Bu ruh o adamın hər vaxt içindədirmi? Xeyr. Ruh dilədiyi zaman bədəni tərk edər, dilədiyi yerə gedər. Elə bir yetkinin sahibidir. Dilədiyi zaman geriyə dönər.
Amma Allahu Təalanın, ruhu insana üfürməkdə muradı var. Onu kamal dərəcələrində yüksəltmək üçün, onu (insanı) hədəflərinə çatdırmaq üçün, daha üst qat, daha üst qat cənnətlərə çatdırmaq üçün Allahu Təala müxtəlif səviyyələr qoymuşdur. Kim Allaha çatmağı diləmədən ölsə, o adamın cəhənnəmdən xilas olması mümkün deyil. Allahu Təala insanı o qədər çox sevir ki; yalnız bir tək diləklə,
Allaha çatmağı diləməklə, o adamı mütləq cəhənnəmdən qurtarır, 1-ci qat cənnətin sahibi edir. Amma adam burada qalmadı, bunun gərəyini etdi, Allaha çatmağı dilədi. Ruhu bədənindən necə ayrılacaq? Mürşidinə çatıb tabe olduğu zaman. O zaman ehtiyac(Hacət) namazını edib Allahdan mürşidini soruşur və onun mürşidi kimdir; Allahu Təala ona mütləq soruşduğu mürşidi göstərir. Adam başqa bir mürşidə deyil, öz mürşidinə gedir. Allahın qədər olaraq özünə təqdir etdiyi, uyğun hesab etdiyi, onun sifətlərinə, sahib olduğu xüsusiyyətlərə ən uyğun olan mürşidə gedir. O adam üçün hansı təriqət uyğundur? O adam üçün o təriqətdən hansı mürşid uyğundur? Bunları heç birimiz bilmərik.
Əslində Allahu Təala tərəfindən seçki haqqı bizə verilməmişdir. Elə isə Allahu Təala mürşidin Allahdan soruşulmasını əmr edir. Ehtiyac (Hacət) namazı qılınacaq. Ehtiyac namazı (Hacət) boy dəstəmazı alınaraq, gecə saat 12dən sonra, əslində saatlar 1 saat irəli olduğu üçün gecə 1dən sonra qılınan bir namazdır. Allahdan mürşid soruşulması, bu namazın xüsusiyyətlərindən bir dənəsidir. Hər mövzuda ehtiyac namazı(Hacət) qılına bilər.
Adamın mənəvi baxımdan qiymətli olan başqa bir ehtiyacı olar, Allahu Təalaya onu soruşar, Allahu Təaladan istər. Məhz bir insanın Allah ilə olan əlaqələri, bir sonsuz imkanlar silsiləsini ifadə edər. İnsanlar bir şey bilməz amma Allahu Təala hər şeyi bilər. İnsanoğlu gələcəyinə dair bilmək istədiyi hər mövzuda Allahu Təalaya sual soruşmaq səlahiyyətinin sahibi qılınmışdır. Ehtiyac namazı bu səbəblə Peyğəmbər Əfəndimizə (s.ə.v) endirilmişdir. Ehtiyac namazı (Hacət) mütləq boy dəstəmazı alınaraq qılınar.
1. rükətdə: Fatihə + 3 Ayetel Kursu
2. rükətdə: Fatihə +İxlas+Fələq+Nas
3. rükətdə: Fatihə +İxlas+Fəəq+Nas
4. rükətdə: Fatihə +İxlas+Fələq+Nas
Məhz bu ehtiyac namazıdır(Hacət). Gecə saat 12dən (irəli saatla 1dən) sonra qılınar. Şəfəqə qədər imkan vardır. Gecə saat 1dən səhər şəfəq sökənə qədər olan zaman dövrəsində, insanlar ehtiyac namazı edə bilərlər. İnsanın bir ehtiyacı ola bilər bir sualı vardır, tələbi ola bilər.
Əgər sualı varsa, o sualın cavabının müsbət olması halında, göstərilən rənglər arasında yaşıl rəng hakim olar. Əgər adamın ehtiyacı varsa amma uyğun hesab edilməmişsə, o zaman qırmızı rəng hakim olar. Adam təkrar təkrar yuxu gördüyündə həmişə qırmızı rəngi görmüşsə və ya həmişə yaşıl rəngi görmüşsə, birincisində o hədəfinin uyğun olmadığı, ikincisində uyğun olduğu nəticəsinə çatar. Allah ilə olan əlaqələrimizdə hər şey çox gözəl bir dizayn içərisində meydana gəlmişdir. Allah ən çox insanı sevir. Heç kədərlənməsini istəmir.
Elə isə kədərlənməsini istəmədiyi insana Allahu Təala yolları göstərir. Bir insanı xoşbəxt edə biləcək olan şey nədir? Dünyada xoşbəxt edəcək şey, Allahın ibadətlərini reallaşdırmaq, başqa insanlara kömək etmək, ətrafa hüzur vermək, kimsənin kədərlənməsinə səbəb olacaq şəkildə davranmamaq və Allah ilə hər an birlikdə olmağa çalışmaqdır. Sevimli qardaşlarım, can dostlarım, könül dostlarım! Allah üçün olmaq bir nail olmadır. Sevin, sevilərsiniz. İnsanlara kömək edin, Allah da sizə kömək edər. Bu köməyi bəzən insanlar əllə edər, bəzən doğrudan reallaşdırar. Amma sevimli qardaşlarım, hər şeyin bir əvəzi vardır. Hər davranış, bir hökmü muhtəvidir. Bir başqa ifadəylə, nə əksəniz onu biçərsiniz. Allahu Təalanın hamınızı çox amma çox sevdiyini unutmayın. Bu sevgi haəsi içərisində, Allahu Təalanın hamınızdan istədiyi şey, hər kəsin ayrı-ayrı xoşbəxt olmasıdır. Bu qədər.
Allahu Təala hamınızdan yalnız hamınızın xoşbəxt olmasını istər. Allah insanları xoşbəxt olsunlar deyə yaratdı. Xoşbəxtlik yolunda özünə düşənləri edən bir insan, xoşbəxtliyi hər ölçüdə yaşaya bilər. Yəni Allaha çatmağı diləməyən bir insanın xoşbəxt olması mümkün deyil. Allaha çatmağı diləyən adam, Allaha çatmağı dilədiyi üçün xoşbəxtliyi yaşamağa başlar. Sonra bu adam mürşidinə tabe olar; xoşbəxtliyi daha üst ölçüdə olacaq. Sonra bu adamın mürşidə çatdıqdan sonra bədənindən ayrılan ruhu Allaha çatar. Adam daha üst səviyyədə xoşbəxtlik daşıyar. Sonra bu adam fiziki bədənini Allaha təslim edəcək. Xoşbəxtliyi 80l%-ə çatar. Sonra bu adam nəfsini Allaha təslim edəcək. Xoşbəxtliyi 100%ə yaxın bir səviyyəyə çatar. Sonra bu adam muhlis olar, xalis bir nöqtəyə çatar. O zaman daha xoşbəxt bir mahiyyətə girər. Ən sonunda bu adam iradəsini də Allaha təslim edəcək və Allahu Təala tərəfindən irşada məmur və məzun qılınacaq.
Bu, bütün normal insanlar üçün əvvəlkilərdən sonrakı ən üstün nöqtədir. Yaxşı, bundan daha üstün bir səviyyə varmı? Bu hədəfə çatacaq olan rəsullar, bu hədəfə çatacaq olan nəbilər. Ən üst səviyyədə olanlar nəbilər yəni peyğəmbərlərdir. Allahu Təala Qurani Kərimdə "peyğəmbər" sözünü istifadə etmir. "Peyğəmbər" sözü Farscadır. Allahu Təala Qurani Kərimdə peyğəmbərlər üçün "nəbi" sözünü istifadə edir. "Ənbiya" sözü də "nəbi" sözünün çoxluğudur.
Allahu Təala sizlərdən sizin xoşbəxt olmanızın xaricində heç bir şey istəmir. Tövbə, bu baxımdan son dərəcə əhəmiyyətli bir müəssisədir. Çünki tövbə xoşbəxtliyin qapısıdır. Allaha çatmağı diləyən adam, Allahu Təala tərəfindən mütləq tövbəni reallaşdırmaq surətiylə bir hədəfə istiqamətləndirilər. Bu hədəf, ruhun Allaha çatmasıdır. Amma ruhun Allaha çata bilməsi, ruhun bədəndən ayrılmasına bağlıdır. Adam yalnız tövbə etsə bu hadisə reallaşar. Allahu Təala bu tövbə əsnasında ruhun bədəndən ayrılmasını reallaşdırır və adamın başının üzərinə dövrün imamının ruhu gəlir. Kim Allaha çatmağı diləsə o adam ehtiyac namazını edib mürşidini Allahdan soruşmalıdır. Allahdan soruşduğu mürşidə çatdığında, qarşısında diz çöküb tövbəsini reallaşdırmalıdır. İşdə tövbəsini reallaşdırdığı anda, başının üzərinə dövrün imamının ruhu gəlir və Allahu Təala o adamın ürəyinə "iman" sözünü mütləq yazar. Allahu Təala: "Onların ürəklərinin içinə imanı yazarıq." deyir.
-58/MUCADƏLƏ-22: La təcidu kavmən yumununa billah vəl yəvmil axırı yuvaddunə mən haddallahə və rəsuləhu və ləv qanı abaəhum əvəbnaəhum əv ihvanehum əv aşirətəhum, ulaikə kətəbə fi kulubihimul imana və eyyədəhum bi ruhin minhu, və yudhıluhum cennatin təcri min tahtihal enharu xalidinə fiha, radıyallahu ənhim və radu ənhi, ulaikə hızbullah(hızbullahi), ə la innə hızballahi humul muflihun(muflihunə).
Allaha və axirət gününə (ölmədən əvvəl Allaha çatmağa) iman edən bir qövmü, Allaha və Onun Rəsuluna qarşı gələnlərə məhəbbət duya bilməzsən. Və onların ataları, oğulları, qardaşları və ya öz tayfaları olsa belə. Onlar ki, (Allah) onların qəlblərinin içinə imanı yazdı. Və onları, Özündən bir ruh ilə dəstəklədi (orada öyrədilmiş olan, dövrün imamının ruhu onların başlarının üzərinə yerləşər). Və onları, altından çaylar axan cənnətlərə daxil edəcək. Onlar orada əbədi olaraq qalacaq olanlardır. Allah, onlardan razı oldu. Və onlar da Ondan (Allahdan) razı oldular. Məhz onlar, Allahın tərəfdarlarıdır. Həqiqətən Allahın tərəfdarları, onlar, fəlaha çatanlar deyilmi?
Elə isə bir insanın qəlbinə Allahın imanı yazması, ancaq bir tək şərtlə reallaşar; mürşidinə tabe olmasıyla. Allahu Təala;
1- Onların başının üzərinə dövrün imamının ruhunu göndərər.
2- Qəlblərinin içinə imanı yazar. Allaha çatmağı diləyib ölən bir adam 1-ci qat cənnətin sahibidir. Amma bu tövbəni reallaşdıran adam; o, 2-ci qat cənnətin sahibidir. Bu tövbə əsnasında son dərəcə əhəmiyyətli bir hadisə reallaşacaq.
Dövrün imamının ruhu, o adamın başının üzərinə boşuna gəlmir. Çünki bu nöqtəyə qədər o adamın bədənində öz ruhu var. O ruh, bədənin tam şəklini alar və adam ruhunu gördüyü zaman öz ruhu olduğunu dərhal anlar. Çünki özünün eynidir. Qəlb gözüylə Allahu Təala adama öz ruhunu göstərə bilər. Adam mürşidinə çatdığı zaman onun qəlbinin içinə iman yazılar və başının üzərinə dövrün imamının ruhu gəlir, yerləşər. Ruh, öndən arxaya doğru yəni adama şaquli bir vəziyyətdə gəlir, yerləşər. Həmişə oradadır. Oradan ayrılması ruha bağlıdır. Dilədiyi an ayrılar, sonra təkrar gələr.
Allahu Təala hər kəsin xoşbəxt olmasını istər. Sonsuz bir cəhənnəm həyatı və ya sonsuz bir cənnət həyatı, bir tək diləyə bağlanmışdır. Allaha çatmağı diləyən adam, dilədiyi təqdirdə hədəfinə ən gözəl standartlarda çatacaq. Allaha çatmağı diləyən adama Allah kömək edəcək və onu mütləq Özünə çatdıracaq. Allahu Təala nə deyir? Allahu Təala Şura Surəsində buyurur ki:
-42/ŞURA-13: Şərəa ləkum minəd dini ma vassa bihi nuhan vəlləzi əvhayna iləykə və ma vassayna bihi ibrahimə və musa və isa, ən əkimud dinə və la tətəfərrəku fih(fihi), kəburə alal muşrikinə ma təd'uhum iləyh(ileyhi), allahu yectebi iləyhi mən yəşau və yəhdi iləyhi mən yunib(yunibu).
(Allah) dində, onunla Hz. Nuha vəsiyyət etdiyi (fərz etdiyi) şeyi (şəriəti); "Dini qoyun (ayaqda, həyatda yapış) və onda (dində) təriqətlərə ayrılmayın." deyə Hz. İbrahimə, Hz. Musaya və Hz. İsaya vəsiyyət etdiyimiz şeyi Sənə də vahyederek, sizə də şəriət etdi. Sənin onları, özünə çağırdığın şey (Allaha çatmağı diləmə) müşriklərə çətin gəldi. Allah, dilədiyini Özünə seçər və Ona yönələni, Özünə çatdırar (ruhunu həyatda ikən Özünə çatdırar). "Allahu yəctəbi iləyhi mən yəşau və yəhdi iləyhi mən yunib: Allah dilədiyini Özünə seçər amma onlardan kim Allaha çatmağı diləsə, o diləyəni Özünə çatdırar." Allahu Təala hər kəsi Özünə çatdırmaz. Tələbin mütləq bizlərdən (qullardan) gəlməsi lazımdır.
Biz Allaha çatmağı diləyəcəyik. Boy dəstəmazı alacağıq, ehtiyac namazını edəcəyik və Allahdan:
"Yarabbim! Mən də ruhumu Sənə çatdırmaq istəyirəm. Mənim də ruhumu Sənə çatdırmağını diləyirəm." deyə dua edəcəyik. Məhz bu, Allahu Təaladan istianə istəməkdir, ruhunu Allaha çatdırmağı istəməkdir. Allahın köməyiylə reallaşar. Belə insanların, kim Allaha çatmağı diləmişsə öz ruhu bədənindən ayrılacağı üçün amma bədəni dəstəkləyəcək bir ruhun mütləq olması lazım olduğu üçün, o dövrün imamının ruhu, adamın ruhu Allaha doğru yola çıxmaq üzrə bədənindən ayrılar ayrılmaz, o adamın başının üzərində, öndən arxaya doğru uzanaraq orada olar. Allahu Təala Peyğəmbər Əfəndimiz (S.Ə.V)a: "Onların üzərinə qanadlarını gər." deyir.
-26/ŞUARA-215: Vahfıd cənahakə li mənittəbəakə minəl möminin(mömininə).
Və möminlərdən, sənə tabe olan kəslərə qanadlarını gər. Peyğəmbər Əfəndimiz (s.ə.v), qolları açıq bir şəkildə, bütün səhabənin başının üzərində iştirak etmişdir. Hər dövrdə bir imam var. O dövrün imamı, yalnız onun ruhu, kim tövbə etsə etsin, o adamın başının üzərinə gəlib yerləşə bilər. Elə isə Allahu Təalanın biz insanlara həmişə xoşbəxtlik vermək üzrə hərəkətə keçdiyini görürük. Kim Allaha çatmağı diləsə bir dəfə 1-ci qat cənnəti qazanar. Bu adam 14-cü pillədə mürşidinə çatacaq, tabeliyini reallaşdıracaq, 2-ci qat cənnətin sahibi olacaq. Ruhu, tabeliyini reallaşdırdığı anda bədənindən ayrılacaq və karvana qatılacaq. Dövrün imamı, ana dərgahdan ayrılacaq olan, 7 göy qatını, yolçularını parça parça hər qatda buraxaraq, adamın ruhu hansı qata qədər çıxa bilirsə, o qata qədər çıxardar. O adamın ruhu o qatda qalar. O birilər daha yuxarı çıxarlar. 7 göy qatının hər birində, 7-ci göy qatının da 7 aləmində yeri olan insan ruhları, Allaha doğru hər səhər yola çıxarlar. Allaha doğru olan bu çıxışın məzmununa baxdığımız zaman göy qatları bir-bir aşılacaq. Hər qatda, o qata qədər çıxa bilənlər qalacaq. Seyri süluk, bu məzmun içində cərəyan edər. Ruhlar; 1-ci qatda qalanlar, 2-ci qatda qalanlar, 3-cü qatda qalanlar, 4-cü, 5-ci, 6-cı qatda qalanlar və 7-ciqatın 7 aləmində qalanlar olaraq oralarda yerləşərlər.
Nə zamana qədər? Geri çevril başladığında hamısı yenidən yığışacaqlar, ana dərgaha enəcəklər. Bu hadisə təkrarlama edər (davam edər). Hər kəs, bütün ruhlar, Allaha çatana qədər hər gün bu səfəri reallaşdıracaqlar. Sevimli qardaşlarım! Allahu Təalanın hamınızı çox sevdiyi bir vakıadır. Sizlərin Allaha çatmanız, tələbinizə bağlıdır. Kim Allaha çatmağı diləsə Allahu Təala tərəfindən yalnız onlar Allaha çatdırılacaq. O adam Allaha çatmağı dilədiyi təqdirdə tərəflərə qatılar, ana dərgahda iştirak edər amma 1-ci qatın şərtlərinə sahib olduğu zaman 1-ci qata qədər çıxa bilər. Əvvəl, dərgahda üst qatlayara çıxmadan bir təhsil dövrəsi də keçiriləcək. Nəfsin qəlbində hər7% nur təcrübəsində, adamın ruhu bir göy qatı yüksələcək. Elə isə bir adamın ruhunun zəmin qatdan 1-ci qata yüksələ bilməsi, onun nəfsinin ürəyində7% nur təcrübəsinə bağlıdır. Adam zikrini artıracaq, ürəyindəki nur axtartdıracaq. 2-ci dəfə 7%lik nur təcrübəsi, bu adamın ruhunun 2-ci qata yüksəlməsinə səbəb olacaq. 3-cü dəfə7%lik nur təcrübəsi, o adamın ruhunun 3-cü qata çıxmasına səbəb olacaq. Beləcə adamın ruhu 4-cü, 5-ci, 6-cı və 7ci göy qatlarına çıxacaq, 7-ci qatın 7 aləmini keçərək son nöqtədə, zikr hüceyrələrində zikrini tamamlayacaq, tamamladıqdan sonra da bu müddət içərisində (Bu, 7-8 ayık bir dövrəni meydana gətirər.) adamın ruhu seyri sülukunu tamamlayacaq,
Allahu Təalanın indinde hadisə tamamlanacaq, ruh Allahın Zatına çatacaq. Necə? Zikr hüceyrələrində zikrini tamamlayan adamın ruhu, Sidretül Müntehaya çatar. Oradan şaquli bir səfərlə Allahın Zatına çatar, Allahın Zatında (illiyyinde) yox olar.
Sevimli qardaşlarım! Allah hamınızı çox sevir. Bu izah etdiyimiz seqment, bütün insanlar üçün Allahın bir hədiyyəsidir. Bu hədiyyəyə tövbə olmadan çatmaq mümkün deyil. Bunun üçün mürşidin qarşısında edilən tövbə, tövbələr arasında ən üstün mərtəbədə bir tövbədir. Çünki o adamı cəhənnəmdən cənnətə aparacaq olan üst ölçüdə bir müəssisəni ifadə edər. Cənnətin 1-ci qatı Allaha çatmağı diləməklə reallaşar. 2-ci qat, mürşidin qarşısında tövbəylə, 3-cü qat ruhun Allaha çatmasıyla, 4-cü qat fiziki bədənin Allaha təslimiylə, 5-ci qat nəfsin Allaha təslimiylə, 6-cı qat adamın muhlis olmasıyla, 7-ci qat isə adamın saleh olmasıyla, salah mövqesinə çatmasıyla, Allahın onu irşada məmur və məzun etməsiylə reallaşar. Görülür ki, hər baxımdan hadisələr var. Hər şey Allahu Təala tərəfindən ən gözəl şəkildə dizayn edilmiş və hədəflərə başlanmışdır. Tövbə, ruhun bədəndən ayrılmasını təmin edən yeganə müəssisə olduğu üçün həyatımızın ən əhəmiyyətli hadisələrindən biridir.
Allaha çatmağı diləyən bir adam, mütləq ehtiyac namazını (Hacət) edib mürşidini Allahdan soruşacaq və o mürşidə çatıb tabe olduğu zaman ruhu bədənindən ayrılıb o karvana mütləq qatılacaq.
Sevimli qardaşlarım, can dostlarım, könül dostlarım! Allahu Təalanın bütün insanları o hədəfə çatdırmasını könülümüzdən diləyərək, hər kəsin Allahın cənnətinə girməsini diləyərək sözlərimizi bitiririk. Allahu Təala hamınızdan razı olsun.
Hamınız üçün dua edirik inşaallah.
Allah dostu I.I.E.M